Jäseneksi

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi hallitus hakemuksesta hyväksyä lääkärin, jota kaksi yhdistyksen jäsentä suosittelee.

Yhdistyksen jäsenenä pääset mukaan tammi-toukokuussa ja syys-joulukuussa, yleensä joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona, järjestettäviin koulutuksellisiin kuukausikokouksiin. Kokousten sisällöstä tarkempaa tietoa saat Jäsenkirjeet -osiosta. Tänä vuonna kuukausikokoukset järjestetään hotelli Atlaksessa, Kuopiossa.

Lisäksi järjestämme yhdistyksen kevät- ja syyskokoukset, joiden yhteydessä on usein ollut myös koulutuksellista antia. Ajoittain järjestetään myös muita koulutuksia yhteistyökumppaneiden kanssa.

Jäseneksi liittyminen kannattaa siinäkin mielessä, että useilla työpaikoilla kuukausikokoukset kuuluvat työaikaan ja erikoistuvalla on mahdollisuus saada koulutuksista teoreettisen kurssimuotoisen koulutuksen tunteja. Puhumattakaan loistavasta mahdollisuudesta tutustua muihin työterveyslääkäreihin.

Kuukausikokouksissa kiertää koulutuskansio, josta löydät ajankohtaisen koulutustodistuksen ja tietoa tulevista tapahtumista sekä koulutuksista.

Jäsenmaksu vuodelle 2015 on 30€. Jäsenhakemus löytyy alta. Hakemuksen voi toimittaa täytettynä jollekin hallituksen jäsenistä kuukausikokouksen yhteydessä. Puheenjohtajamme tai varapuheenjohtajamme pitää yleensä lyhyen tervetulotoivotuksen kokouksen aluksi ja auttaa mielellään eteenpäin hakemuksen kanssa. Kokouksiin voit siis hyvin tulla tutustumaan jo ennen jäseneksi hyväksymistä.